Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Friss topikok

Archívum

Amiért jelen vagyok

2009.02.25. 19:44 | Tupfen | Szólj hozzá!

Kedves Vándor,

Ez a blog jelenleg azért jött létre, mert új munkahelyen dolgozom,ahol az egyik munkaköri kötelességem a cég blogjainak karban tartása, kipofozása. Igen ám, de én,mint hatalmas nagy netes spíler, még soha ez előtt nem blogoltam. Azt persze tudom mi fán terem az,hogy blog, jómagam is olvasgatok párat, itt-ott még hozzászólást is merek eszközölni, de saját blogot létrehozni????? meg sem fordult a fejemben.

Ez lenne a rövid és velős :D története annak,miért is vetemedtem arra,hogy létrehozzak egy saját blogot. Tesztelgetem,hogy merre hány méter, mit hol találok, hogyan nézne ki pofásan az én ízlésemnek megfelelően-ami persze koránt sem fog egyezni a tiéddel :)- úgy,hogy tükrözze is azt ki vagyok én!

Aztán lehet, hogy annyira belejövök majd,hogy a végén rákapok és függő leszek, napi többszöri bejegyzésekkel :D (Na mondjuk ez a veszély nem fenyeget ;)) De akár még valami jó is kisülhet a dologból.

És Te,mint "heavy user" nézd el nekem a kezdeti botlásaimat!

De ha javaslatod van, észrevételed, megjegyzésed, szívesen fogadom,hisz a kritikából tanul az ember (lánya), főleg ha építő jellegű :)

 Pukmák

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pukmak.blog.hu/api/trackback/id/tr15965974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: bemutatkozó
süti beállítások módosítása